Oyeah


Ojojo vilken dålig uppdatering det har varit här då men jag skyller på att julen och nyåret ahr avrit så streesig.
I alla fall sitter på jobbet ahr avrit en jobbig dag mycket bråk.
Men i alla fall ahr jag äntligen pågrund av min vän Anton"Dvärgen"Hyltbring gjort en ny spellista på spotify som är badass!!
Har tänkt göra en länge nu men fick inte gjorde den förens nu, tänkte jag skulle göra en fro från hip.hop och rnb och bara sattsa på singersong writers och alternative rock typ och när den gjord.
100 låtar 6,5 timmar av musik blandat med nytt,gammalt, okänt, radio spelat, uttjatat och good and old. så klicka bara på länken och enjoy som fan!

That´s right
That´s right

tänkte snart dra igång liste listor på olika grejer från förra året och denceniumet och sen också på nya grejer för i år.Men keep it up så hörs vi

PS killen på bilden Jamie"Afro" Archer från The X Factor kolla han på youtube grym killen DS


Kommentarer
Postat av: Maria A

Du är dålig på att stava och du borde faktiskt ta upp mig på din blogg för det är jag som ser till att du faktiskt bloggar! Och att du har ett liv att blogga om ;) PUCKO <3

2010-01-11 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0