UFC 107


BJ Penn Vs Joe"Daddy"Stevenson

Inatt klockan 04.00 smäller de på Tv4 sport UFC 107 lättvikts titelmatch, har lagt bet som vanligt 50 spänn satsats på en serier av 10 fighter och alla rätt ger ca 20 000 i vinst, nice säger jag:D

Huvudkort

  • B.J. Penn vs. Diego Sanchez
  • Frank Mir vs. Cheick Kongo
  • Jon Fitch vs. Mike Pierce
  • Kenny Florian vs. Clay Guida
  • Paul Buentello vs. Stefan Struve

Preliminärt kort

  • Alan Belcher vs. Wilson Gouveia
  • Matt Wiman vs. Shane Nelson
  • Johny Hendricks vs. Ricardo Funch
  • Rousimar Palhares vs. Lucio Linhares
  • DaMarques Johnson vs. Edgar Garcia
  • Kevin Burns vs. TJ Grant
Här har vi kvällens fightcard dom med tjocka bostäver är dom jag tror kommer vinna, Ska bli så jävla skoj o se BJ Penn igen en av mina absoluta favoriter killen är så grym och skön fighter, vilken talang vinner BJJ black belt wordchampionships efter tre år av träning och härjat i UFC i 10 år nu, hoppas han kör över Sanchez ikväll i klassiks Joe stevenson klass:D . sen Vill jag se Kongo tysta den stödiga Mir med en ordenligt punch eller lite fina mark armbågar.UFC!!! finns inte mycket bättre, men njut inatt så blir de resultat och kommentarer imorn.
Let´s get it on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0